پمپ درد برای زایمان طبیعی میشه انجام داد؟

۸ پاسخ

درد طبیعی قبل از زایمان هست که براش اپیدورال انجام میشه داد
برای بعد زایمان هم دردش اون قدر زیاد نیست که نیاز به پمپ درد باشه با شیاف و مسکن میشه کنترل کرد
ولی پمپ درد برای زایمان طبیعی نشنیدم

بعد زایمان درد نداری گلم اما قبلش اگا ماما خصوصی باشه برات آمپول کنترول درد یا سرم کنترول برات میزارن هر وقت درد داشتی خودت تزریق کنی بدون درد بچه بیاد

درد نداری طبیعی
من چون زیاد بخیه خوردم درد داشتم که دکتر برام شیاف نوشت استفاده میکردم

درد نداری که بعدش عزیزم

دکتر من گفت اپیدرول میکنم واست درد نکشی
من گفتم نمیخوام سزارین دوس دارم

واسه سزارینه

زایمان طبیعی ک درد ندارع عزیزم

نه بعد زایمان طبیعی درد نداری که

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری