طبیعی همین کبچه بدنیا بیاد همه دردات از بین میره چند ساعت پیشت اصلا یادت نمیاد🤤
نه دیگه بعدش که درد نداری برای طبیعی باید اپیدورال بگیری
بعدش که درد نداری پمپ درد میخوایی چکار کنی
نه عزیزم بعدش دردی وجود نداره تو طبیعی
خیر
پمپ درد برا بعد از زایمان سزارین میزارن
حین زایمان طبیعی نمیشه پمپ درد داشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.