مامانا پمپ درد چیه میشه توضیح بدین!
واسه زایمان طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

ن عزیزم واسه سزارینه
همونجا تو اتاق عمل باید بگی بهت میدن هزینشم آزاده .یه نوع مسکنه ک دردتو کمتر میکنه

من 5ماهم ولی اصلا شکم ندارم یعنی بچه رشت کرده

بچه ها کسی می‌دونه دونه ای چنده پمپ درد

ن برای سزارین
مسکنه هر وقت درد داشتی میزنی بهت مسکن تزریق میشه برای بعد زایمانه

برای زایمان طبیعی اپیدورال داریم ک اگر اشتباه نکنم دهانه رحم به ۸ سانت برسه مثل سوزن بی حسی از کمر تزریق میشه و دردت رو‌ کم میکنه

فکر کنم برای سزارین هست.اگه بخواین فکر کنم موقع عمل مثل سرم میبندن بهتون هر موقع درد داشتید یه دکمه داره اون و بزنید مسکن وارد خون میشه و سریع عمل میکنه و دردتون خوب میشه

نه برای جراحی هاست فقط مثلا یکی تصادف کرده و عمل داشته یکی سزارین داشته و... طبیعی اگ واقعا زیاد باشه دردت با شیاف اوکی‌میشه

برای سز فک کنم دارو میریزن توش یه دوز خاص که هروقت درد داری فشارش میدی دردتو کم میکنه

نه برای کسایی ک سزارین میکنن
بعد عمل بهشون تزریق میکنن

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری