سلام خانما هر 5 دیقع دسشویی دارمم خطرناک نیس؟؟

۳ پاسخ

همین ک از دسشویی میای بیرون یک یا نصف لیوان آب حتما حتما بخور . منم زیاد دسشویی مرم آب طفلم کم شد . آزمایش و همه چی هم دیشب دادم گفتن کیسه آب تو هم سالمه. دکترا مگن باید بستری بشی ختم بارداری بدی ولی هفته ۳۵ تازه شروع شده و رضایت ندادم . بری همین عزیزم تا متونی مایعات بخور مثل مه نشی

منم همینجورم تا از دستشویی میام بیرون باز احساس دستشویی دارم
میگن بخاطربچس فشارمیاره رو مثانه

ببخشید ولی کوچیک یا... دسشویی فرنگی برید

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۱۰ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد