۵ پاسخ

کاکائو سعی کن تو هفته های بالا زیاد نخوری باعث قند و بیش فعالی نوزادت میشه

کاکائوکافیین داره زیادشم خوب نیست
مواظب باش توبارداری دیابت زودمیگیری

هرچی دوس داری بخورا من ک میخورم😂
دکتر هی میگ رعایت کن چیزای قندی نخور ولی خب نمیشه ک ادم میوه نخوره یا چیزایی ک دلش میکشه چشم ادم میمونه رعایت میکنم کم کم میخورم ولی میخورمم توام هرچی دوس داری بخور ب اندازه خودت محدود نکن سخت نگیر😘

من خودم کافئین نمی‌خورم با اینکه دوست دارم فقط یک بار نسکافه خوردم یه بار شیر کاکائو
اگه حساسی سعی کن کم بخوری اذیت نشی

نه نداره من صبح تا شب کاکائو میخورم

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم 🩷 مامان شازده خانوم 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری