۵ پاسخ

نه عزیزم بخور نوش جانت

اینا هم نگهدارنده دارن هم کارخونه ای هست برا تنبلی خوب نیست طبیعیشو بخر بخور

عطاری برو

اه اه سرکه ای خیلی بد مزه ای
باشگاه میری؟

سلام. درمان تنبلی فقط. پیاد روی. تند. هستش.
سبک زندگیتو عوض کنی تنبلی تخمدانتم. از بین میره

سوال های مرتبط

مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی