۶ پاسخ

منم تنبلی تخمدان دارم دکترم رفتم همش قرص میدادن ادم بدتر عصبی میشه ورم میکنه. هی رژیم میگرفتم یکم وزن کم میکردم بعد استپ میشد دیگه خسته شدم اسلیو کردم راحت شدم
اما اگر میخوای رژیم بگیری باید واقعا ادامه دار باشه ناامید نشی
تنقلات، شیرینی‌جات، چربی حذف کنی
نشاسته رو تا میتونی کم کنی
وعده هاتو درست تنظیم کنی ریزه خواری نداشته باشی خودتو بیشتر با پروتئین و سبزیجات سیر کنی
نیم ساعت قبل و بعد غذا اصلا هیچ مایعاتی نخوری حتی آب
ورزش کن دقت کن فعالیتی ورزش حساب میشه که ضربان قلبت بالا بره
موفق باشی عزیزم❤️

رژیم فایده نداره تا حالا ده بار رژیم گرفتمو ول کردم باید سبک زندگیتو اصلاح کنی خودمم الان نزدیک ۲۰ روزه اصلاح سبک کردم و ۴کیلو کاهش وزن داشتم یعنی سالم خوری میکنم به جای نان سفید نان سنگک میخورم تنقلات و نمک و شکر رو خیلی کم کردم شاید هفته ای یه بار روغن رو کم کردم بیشتر میوه و مغزیجات و خرما میخورم شب ساعت ۶ و ۷ شام میخورم ۴ روز در هفته فست ۱۶ و ۱۷ ساعته میگیرم

ورزشم انجام بده و شیرینی فقط جمعه بخور

برنج هفته ای دو بار. ۷ قاشق نون کلا جو اونم نصف شبا تخم مرغ اب پز بخور روزام جوجه کبابی

عزیزم اگ تنبلی داری کلا قند مصنوعی، لبنیات ، نون سفید بزار کنار

ورزش ،حذف قند و چربی

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته چهاردهم بارداری