سلام خانوما علائم کولیک چیه؟

۴ پاسخ

بیقراری، گریه، زور زدن زیاد و قرمز شدن و بیشتر این علائم هم شبا هست ، ولی گاهی خیلی کم اینارو میبینی ولی وقتی بچه بغلته متوجه میشی شکمش غار و قور میکنه انگار باد میپیچه اینا همه علائم دلدرد نوزادی یا همون کولیک هستن

گریه شدید به خودش میپیچه، پاهاشو تو شکم جمع می‌کنه

گریییهههه می کنه ولی از تههه دل :)
پسرم دو سه بار فقط اینطور شد. با مشورت پزشک بهش داروهای ضد کولیک دادیم که خیلیییی خوب بوده تا الان. پدی لاکت و دایمکت.

سلام سرویس شدن دهان مادر 😊
قرمز میشه زور میزنه کله اش رو میبره عقب شکمش باد داره بزنی روش صدا میده وگریه وجیغ و داد وقت وبی وقت

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی
مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان ایرِن مامان ایرِن ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان سویل❤️ مامان سویل❤️ ۲ ماهگی