بنظرتون اسم شاهان قشنگه ؟

۸ پاسخ

اصلا نمیتونم درک‌کنم بقیه رو،خب اسم شاهان زیاد شده باشه تو خونه همه که نیست،تا زمانی که یه اسم تو خونت نیست میتونی بذاری و تمام حتی اگه بچه همسایه این اسم روش باشه

شوهر منم میگه اگه پسر شد شاهان بزاریم ،قشنگه❤️

من یا یزدان‌میزارم یا شاهان🙂🙌

با احترام خیلی بده

اره خیلی زیباست

من که نمیپسندم
بعد از اون اسماس که همه گذاشتن و دو روز دیگه یادشون میره مردم

بنظر من که نه هزار تا شاهان دور و برم هست...اینجا شاهو هم زیاد میزارن😑

همه دارن میزارن شاهان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری