شیره انگور مجازه کمی بزنیم ب غذاشون

۲ پاسخ

قندش زیاده حضمش سختع نزن الان فقط باید معدش با غذای جامد اشنا بشه وزن گیری با شیره عزیزم

من به فرنی میزنم
در حد یه قاشق غذا خوری یا مربا خوری

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان مهدیار کوچولوم مامان مهدیار کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۱ ماهگی
مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی