خانما بنظرتون من دیابت بارداری دارم؟

تصویر
۶ پاسخ

منم همین بودم چون ۲ساعت بعد شامم بالا بود الان انسولین میزنم

قند ناشتات کمه بعد از گلوکز هم خیلی کمه
وای سومی یکم بالا رفته

معیار اون آبی های سمت راسته که برا شما همه ش‌ خوبه قند دو ساعته ام بایید زیر 155 باشه که برا شما 157 هستش

دوساعت بعد یکم زیاد

دوساعته بالاست

دو ساعتت کمی بالاست رژیم غذاییتو کنترل کنی حله

سوال های مرتبط

مامان رستاومیران💗 مامان رستاومیران💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد