خانوما اوایل بارداری باید این دوتا قرص رو خورد یان

تصویر
۷ پاسخ

بله بخور

بله.

بله بخور

اره عزیزم

اها شاید بستش مال ی شرکت دیگست

اره فولیک و ویتامین د باید بخوری همه میخورن

اره من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری