خانوما رب گوجه زدم ب گوشت بدم ب بچم اشکال داره

۲ پاسخ

چون نمک داره نزنی بهتره رب خونگی اوکیه

تا شیش ماه بهتره از رب نمک اینا استفادع نشه

سوال های مرتبط

مامان معین مامان معین ۱ سالگی