۶ پاسخ

سلام گلم تو تلگرام گروه زدم اگه دوست داری بیای بگو ایدیشو بدم

من نئوزینکم دادم اشتهاش زیاد نشد🫤

نه دکتر به پسر من داد در کنار امپرازول

بچه ی شما عجیبه😂😂😂

عزیزم تو چرا گیر دادی ب نئوزینک
نئوزینک ک چیز خاصی نیس فقط ی داروی تقویتیه
بعدم دکترا و بد بچهارو نمیخان🫤

من دادم رفلاکس بچم برگشت.الانم که کلا بی اشتهاس.موندم چیکار کنم🥺

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۱۰ ماهگی
مامان پسته جون مامان پسته جون هفته هفتم بارداری