۶ پاسخ

تا ۱۷ خفته ۳ روز خوردم بعدش دارو هامو عوض کرد

بستگی به نظر خود دکترت داره من هنوز میخورم

از هفته ۱۶یا۱۷ به بعد میگن قطع کنی جاش بایدآهن بخوری

تا ۱۶ هفته بخور

من هنوز میخورم

از12هفته بمن اکتی ناتال داد

سوال های مرتبط

مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد