اگر سابقه سقط یا انتقال منفی نداشته باشی خود فولیک اسید رو میدن.
قطعا اسید فولیک
یدوفولیک تو این حالت خیلی خطرناکه عدد تیروئید رو میبره بالا
اسید فولیک و لووکسین تحت نظر پزشک غدد
به من فولیک داد و قرص تیروئید رو زیر نظر دکتر غدد جدا میخوردم
ب من اسیدفولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.