۵ پاسخ

اگر سابقه سقط یا انتقال منفی نداشته باشی خود فولیک اسید رو میدن.

قطعا اسید فولیک
یدوفولیک تو این حالت خیلی خطرناکه عدد تیروئید رو میبره بالا

اسید فولیک و لووکسین تحت نظر پزشک غدد

به من فولیک داد و قرص تیروئید رو زیر نظر دکتر غدد جدا میخوردم

ب من اسیدفولیک

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری