سلام تب بچمو که با تب سنج گرفتم36/5 بود نرماله؟

۳ پاسخ

اره عزیزم نرماله

تا ۳۷ نرماله

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦋طهورا🦋 مامان 🦋طهورا🦋 ۱۱ ماهگی