خانما بشدت خارش شکم دارم شما هم دارین،
چکار کنم؟

۵ پاسخ

برای منم می‌خواره اما من زیاد نمیخوارونم

لوسیون بزن ببین فرق میکنه یان

ب خاطرترکه اول خشارش داره بعدترک میخوره

اصلا نخارونیا پوستت بعد زایمان خراب میشه
روغن و لوسیون بزن و تحمل کن

منم دارم روغن بادوم تلخ میزنم روزی یبار خوب میشه .
وقتایی ک یادم میره بزنم خیلی میخاره .

البته من کل بدنمو لوسیون یا کرم بدن میزنم ولی شکمم تا روغن نزنم خارش داره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان قند عسل🐣🩵 مامان قند عسل🐣🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه و نویان مامان پناه و نویان ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهفتم بارداری