۵ پاسخ

سلام دوست عزیز بچه تون خوب شد؟دخترمنم از دیشب تب و دلپیچه اسهال داره

استفراق داره؟

ویروس جدیده عزیزم.دخترمنم گرفته دقیقا با همین علائم.ببرش دکتر حتما

عزیزم ویروس شایع شده باهمین علائم

سلام جفتش میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی