۴ پاسخ

حتما ببر دکتر معاینه کنه
دکتر شکم رو ک ببینه میفهمه نفخه ، کولیکه چیه دارو میده بچه آروم تر میشع
من از وقتی بردم دکتر بهترن .

عزیزم صد در صد کولیک دارن تا سه ماه چاره ای نداری سعی کن شیر رو سرد ندی گرم باشه قطره ای ک میدی جواب نمیده براشون قطرشو عوض کن گرمیچر خارجی همون نرس وی بگیر امتحان کن برا ارن این گرمیچر و اینفاکول اب رو اتیش بود اصلاااا ضرر ندارن اسن دارو ها میتونی بدی بهشون و اینکه زور میزنن بیقرارن گریه میکنن علایم کولیک هست و رفلاکس هم خیلیییی بده خدا نکنه داشته باشن درمانش هم ساشه پودری اس امپرازول هست یعد دوماه داده میشه قبل هم شربتش رو میدن علامیم رفلاکس بالا اوردن شدید به صورت فواره ای هست ک از دماغ و دهن میزنه بیرون بچه وزن نمیگیره و دوبرابر چیزی ک خورده رو برمیگردونه یا هم برگشت شیر به دهن با اسید معده هم هست و تا وقتی ک عذا نخورن بهتر نمیشن🥺🥺🥺

پسر من کولیک داشت خیلی فشار میورد به خودش صورتش قرمز میشد پاهاشو جمع میکرد توی شکمش و شکمش سفت بود و چند ساعت گریه شدید میکرد فقط تو ماشین ساکت میشد

ببرشون دکتر معاینه کنه دارو هم میده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی