بچها گیجی و منگی بی حسی سزارین کی از بین میره

۹ پاسخ

نباید گیج و منگ باشه فشارت رو چک کن پایین نباشه
ولی خیلی زیاد نسکافه و مایعات بخور مخصوصا کنسرو اناناس

مال من دو روز بعدش رفت🫠

کافئین مصرف میکنی؟

عزیزم‌نسکافه بخور زودتر اثرش بره ولی زیاد‌گیجی نداره شاید فشارت پایینه

تا شب میره

من سردردشدید بودم تا ۵ روز

سزارین که گیجی و منگی نداره🤨🤔

پگاه تویی؟؟؟؟

همون روز

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی