۷ پاسخ

هنوز اولشه گلم یه چند روز دیگه خوب میشی

چرا خوب میشه

چرا بابا خوب میشه

من ۴۰ روزه هنوز بالا بخیه هام حس نداره

بیحس ک همیشه میمونه

طول میکشه
باور میکنی من هنوز نصف شکمم خوب حس نداره اصلا دست میکشم یه جوریه
سمت چپم

صبرکن تا چهل روز نرمال میشی قشنگ کامل همه چی از بدنت میره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی