۶ پاسخ

من بعداز ۲سال حس میکنم جای بخیه بی حسه ولی باز حامله ام کش میاد سوزش داره

بیحسی کجا؟

یعنی چی؟ مگه هنوز بی حسی؟ مثلا چجوری هستی؟ 😰

من بیهوشی کامل بودم از وقتی بهوش امدم درد داشتم

هیچ وقت از بین نمیره.

از بین نمیره

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی