۵ پاسخ

علائمش چی بود عزیزم؟

والا پسر بزرگ‌من الان ۱۸ ماهشه داره

بچهای که رفلاکس دارن خلط توگلو هم دارن؟

میگن اکثرا از۶ماهگی کمتر میشه،بچع اگه بشینه کمتر میشه
بعضیام تا ۱۲ماه تا۱۸ماه دارنش

برای دختر من تازه ۶ ماهگی بدتر شد و از ۹ماهگی کمتر شد

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی