۵ پاسخ

من طبیعی جلوگیری می‌کنم

اگه بچه نمیخوای حلقه بزار ولی‌من قرص جلوگیری میخورم

فقط کاندوم جوابه

همه طبیعی الکی میگن یه روش ایمن دارن🤣🤣

من دارم طبیعی جلوگیری میکنم یعنی ریسکه؟

سوال های مرتبط