۱۳ پاسخ

بدن با بدن فرق داره
اگه فکر میکنی زود گیری،،حتمأ روش جلوگیری داشته باش

10سال و نیم پیشگیری طبیعی کردیم بعد پنج ماه جلوگیری نداشتم باردار شدم الحمدلله

ماهم دوسال طبیعی جلوگیزی کردیم بعدتصمیم ب بارداری گرفتم ک باردارشدم.الانم شش ماهه طبیعی

منم ۱۱ساله طبیعی جلوگیری میکنم هردوبچه هامم بایباراقدام باردارشدم

تا خدا نخاد برگی از درخت نمیوفته
اگه اون بخاد که شما کاری ازت بر نمیاد اگه نخاد هم که نمیشه
شما در حد خودت جلوگیری طبیعی داشته باش بقیش با خداس دیگه
من کل این ۱۳ سال جلوگیری طبیعی داشتم هردوتا بچه هامم بعد دوماه اقدام باردار شدم

کاندوم

ما ک طبیعی بعد چهار سال خودمون تصمیم گرفتیم برا بچه دار شدن

سه سال ازدواج کردم با کاندوم پیشگیری کردیم بعد تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم و الان دوباره کاندوم

منم قبلا طبیعی داشتم. ارزش دردسرش نداشت . چند ماه دیگه قرص ال دی میخورم . خیالم راحت شده . قصد بچه دار شدنم هم دیگع ندارم . که به بدنم اسیب بزنه

یه بار پیشگیری نداشتم از سیکل تا سیکل پریود بعدیم باردار بودم

اگه واقعا نمیخوای باردار بشی رو طبیعی اصلا حساب نکن خطاش بالاست.
ما الان قرص و کاندوم با هم... یه وقتایی طبیعی هم میاد روش😅

طبیعی تا الان جواب بوده بعدش و نمیدونم 😊😁

حدود ده سال طبیعی جلوگیری میکنیم و خداروشکر چیزی نشده فقط خودمون تصمیم گرفتیم بچه دار شیم یبار جلوگیری نکردیم باردار شدم🥰

سوال های مرتبط