۱۲ پاسخ

عزیزم من برنجو میزارم چن ساعتی خیس میخوره
بعد میریمز رو پارچه . تا حدی بمونه رو پارچه ک برنج کامل خشک نشه ینی یکم رطوبتو داشته باشه
بعد میریزم تو آسیاب ‌ و از الک رد میکنم . میریزم تو ظرف شیشه ای و تو یخپال نگهداری میکنم

تصویر

من خودم درست می کنم برنج باید کلی بشوری آرسنیک داره .بیرونی معلوم نیست اصلا درست میشورن یا نه
برنجش هم معلوم نیست برنج باکیفیت باشه یا نه

من اصلا آماده دوس ندارم مامانم همیشه زحمتشو میکشه واسم درست میکنه

میتونی خودت درست کنی من برا دخترم خودم درست میکردم

برای بچه و کاچی خودمون درست میکنیم اما برای مثلا حلوا مقدار زیاد اماده میگیریم از جای معتبر

به منم معرفیش کن دوستی
پیجی کانالی چیزی نداره؟

من از فرشته خریدم اینجا برنج میفروشه
خیلی خوب بود
پارسال
کیلو پنجاه مفت بود
الان خیلی گرون شده

نه خسته نیستم، قربون مرامت

من. دادم مامانم آرد کرد

من خودم تو خونه با دستگاه آسیاب درست میکنم

خودت درست کن کاری نداره برا بچت میخای

ما برنج خودمونو میدیم کارخونه برامون آرد میکنن

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۵ سالگی
سلام بچه ها بفرمایید شیر برنج بعد ازظهر درست کردم یه کم گذاشتم یخچال الانم خوردیم جاتون سبز من خودم خیلی دوست دارم 😋من یک پیمانه برنج ایرانی رو خیس میدم حالا نیم دونه باشه که چه بهتر بعد یه دوسه ساعتی خیس میدم بعد با یه پاکت شیر میزارم خوب بپزه و جا بیافته اواسط پخت اگه ببینم شیرش کم شده و بازم نیاز به پخت داره یه لیوان دیگه شیر اضافه می کنم زیرشون کم می کنم میزارم خوب بپزه و برنجش به قولا شکفته بشه بعد دیگه نیم ساعت آخر پخت یه مقدار خامه اضافه می کنم و با یک قاشق گلاب و کمی اسانس هل یا عرق یا خوده هل که من هل نداشتم اسانس رو ریختم ترکیب هل و کلاب طعمش بهتر می کنه اینارو ریختم گذاشتم نیم ساعت دیگه موند بعد ریختم تو ظرف و ردشم با دارچین تزیین کردم و گذاشتم یکی دوساعت یخچال هم نی تونید با عسل یا شیره بخورید هم می تونید با نمک بخورید بعضی ها نمکی نی پزن با نون می خورن من اونجوری دوست ندارن کلا نه نمک می زنم نه شکر بعد با عسل می خورم شوهرم نمکی دوست داره نمک میریزه دیگه ذائقه ای ولی خوب خوشمزه مخصوص ماه رمضون هست من به عنوان صبحانه هم یا دسر هم دوست دارم خلاصه که جاتون سبز😄