۲۱ پاسخ

این چیزارو فقط آدم بزرگا دوست دارن.....

من تهه ظرف مستطیلی پلاستیک پهن میکنم خرما میچینم کنار هم کف ظرف بعد با کوشتکوب صاف و لهش میکنم گردو میریزم روش بعد با قاشق کره پسته میریزم پخش میکنم آخرم شکلات آب شده میریزم و برای تزئینش پودر پسته و نارگیل میریزم بعد میذارم یخچال خودشو که گرفتم. در میارم برعکش میکنم با چاقو برش کوچک کوچک میزنم با چای میخوریم عالی و خوشمزه میشه

اینا رو قاطی کن با خرما،قالب عروسکی و قلب و ستاره بزن،بگو شکلاته،یا روش رو شکالات مایع بریز،تا بخورن

دلم خواست

نوش. دلم خاست 🤤

نوش جونتون عزیزم

خیلی مقوی و خوشمزست

الان که کلی کاچی خوردم دیدم دلم خواست بخورم در اسرع وقت یکم باید درست کنم ببینم چه مزه ای میشه
برعکس همه کا چاق میشن و اشتها ندارن و اینا من همش گرسنمه و هرچی میخورم وزنم کم میکنم انشالله با قطع شیردهی هم چاق نشم😂

درخواستمو قبول میکنی داشته باشمت گلم

نوشته جان

وای من عاشقشم🥲نوش جان

نوش جان معلومه خیلی خوشمزس

من چقدر دوس دارم بچه هام نمیخورن شوهرمم جدیدا گرمی نمیخوره ولی باید برای خودم درست کنم

نوش جان پاک نکنی منم درس کنم

من این چندروزه هیچی نمیتونم بخورم
حالا میترسم خیلی لاغر بشم
چون از صورت میشم دوس ندارم

خیلی مقویه
ولی عامل چاقی و جوش
سریع اضافه وزن پیدا میکنم

نوش جون با رطب درست کن خیلی خیلی خوشمزه تر میشه

به به نوش جون من ی ذره بخورم ی عالمه جوش میزنم

منم‌این چیزا دوست دارم ولی طبع منم به شدت گرم نمیتونم بخورم🥲

دختر من اونو بخورم آمپرم بالا میزنه😵‍💫🤣🤣🤣

خدا میدونه چقد عاشقشم ولی بخاطر کبدم نمیتونم کرده و روغن بخورم😢

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۵ سالگی
سلام بچه ها بفرمایید شیر برنج بعد ازظهر درست کردم یه کم گذاشتم یخچال الانم خوردیم جاتون سبز من خودم خیلی دوست دارم 😋من یک پیمانه برنج ایرانی رو خیس میدم حالا نیم دونه باشه که چه بهتر بعد یه دوسه ساعتی خیس میدم بعد با یه پاکت شیر میزارم خوب بپزه و جا بیافته اواسط پخت اگه ببینم شیرش کم شده و بازم نیاز به پخت داره یه لیوان دیگه شیر اضافه می کنم زیرشون کم می کنم میزارم خوب بپزه و برنجش به قولا شکفته بشه بعد دیگه نیم ساعت آخر پخت یه مقدار خامه اضافه می کنم و با یک قاشق گلاب و کمی اسانس هل یا عرق یا خوده هل که من هل نداشتم اسانس رو ریختم ترکیب هل و کلاب طعمش بهتر می کنه اینارو ریختم گذاشتم نیم ساعت دیگه موند بعد ریختم تو ظرف و ردشم با دارچین تزیین کردم و گذاشتم یکی دوساعت یخچال هم نی تونید با عسل یا شیره بخورید هم می تونید با نمک بخورید بعضی ها نمکی نی پزن با نون می خورن من اونجوری دوست ندارن کلا نه نمک می زنم نه شکر بعد با عسل می خورم شوهرم نمکی دوست داره نمک میریزه دیگه ذائقه ای ولی خوب خوشمزه مخصوص ماه رمضون هست من به عنوان صبحانه هم یا دسر هم دوست دارم خلاصه که جاتون سبز😄
مامان کارن و کوشان 😍 مامان کارن و کوشان 😍 ۶ سالگی
سلام خانمهای گل 🌸
من دیروز که بچه هام مشغول بازی بودن اومدم جلوشون چندبار گفتم وای سر گیجه دارم اصلا به روی خودشون نیاوردن بعد خودم رو به حالت غش زمین زدم واکنش بچه هام خیلی جالب و دور از انتظار بود
اول پسر بزرگم اومد چندبار اسمم رو صدا کرد بعد آروم زد توی صورتم بعد صورتم رو بوس کرد همین جوری که اسمم رو صدا میزد یه دونه محکم زد توی صورتم از درد نتونستم جلوی خنده م رو بگیرم و خندیدم اینجا انگار فهمید کارش درست بوده امیدوار گفت مامان خوبی گفتم خیلی سر گیجه دارم چشمهایم بسته بود گفت مامان نمیتونم چشمهایت رو ببینم بعد شروع کرد همه موهام رو ریخت توی صورتم 😂🤔 گفت حالا بهتر شد من که نمیتونم چشمهات رو ببینم بعد دوباره من رو صدا کرد جواب ندادم انگار دوباره نگران شد گفت حیف که بلد نیستیم ببریمش یه بیمارستان یکدفعه کوشان پرید روی شکمم چندبار صدام زد بعد گفت مامان میشه با گوشیت بازی کنم🤣😂 بعد هم محکم زانوش رو فرو کرد توی شکمم دیگه نتونستم خودم رو کنترل کنم