این چیزارو فقط آدم بزرگا دوست دارن.....
من تهه ظرف مستطیلی پلاستیک پهن میکنم خرما میچینم کنار هم کف ظرف بعد با کوشتکوب صاف و لهش میکنم گردو میریزم روش بعد با قاشق کره پسته میریزم پخش میکنم آخرم شکلات آب شده میریزم و برای تزئینش پودر پسته و نارگیل میریزم بعد میذارم یخچال خودشو که گرفتم. در میارم برعکش میکنم با چاقو برش کوچک کوچک میزنم با چای میخوریم عالی و خوشمزه میشه
اینا رو قاطی کن با خرما،قالب عروسکی و قلب و ستاره بزن،بگو شکلاته،یا روش رو شکالات مایع بریز،تا بخورن
دلم خواست
نوش. دلم خاست 🤤
نوش جونتون عزیزم
خیلی مقوی و خوشمزست
الان که کلی کاچی خوردم دیدم دلم خواست بخورم در اسرع وقت یکم باید درست کنم ببینم چه مزه ای میشه
برعکس همه کا چاق میشن و اشتها ندارن و اینا من همش گرسنمه و هرچی میخورم وزنم کم میکنم انشالله با قطع شیردهی هم چاق نشم😂
درخواستمو قبول میکنی داشته باشمت گلم
نوشته جان
وای من عاشقشم🥲نوش جان
نوش جان معلومه خیلی خوشمزس
من چقدر دوس دارم بچه هام نمیخورن شوهرمم جدیدا گرمی نمیخوره ولی باید برای خودم درست کنم
نوش جان پاک نکنی منم درس کنم
من این چندروزه هیچی نمیتونم بخورم
حالا میترسم خیلی لاغر بشم
چون از صورت میشم دوس ندارم
خیلی مقویه
ولی عامل چاقی و جوش
سریع اضافه وزن پیدا میکنم
نوش جون با رطب درست کن خیلی خیلی خوشمزه تر میشه
به به نوش جون من ی ذره بخورم ی عالمه جوش میزنم
منماین چیزا دوست دارم ولی طبع منم به شدت گرم نمیتونم بخورم🥲
دختر من اونو بخورم آمپرم بالا میزنه😵💫🤣🤣🤣
خدا میدونه چقد عاشقشم ولی بخاطر کبدم نمیتونم کرده و روغن بخورم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.