سلام مامانا چه شربتی واسه ا اسهالی خوبه

۲ پاسخ

شربت زینک

اول ببر دکتر اگه دارو دکتر اثر نکرد
کپسول یوموگی بگیر هر ۱۲ ساعتی یک کپسول پودر داخلش با یکم ماست یا غذا قاطی کن بده

سوال های مرتبط

مامان یحیی وفسقلی مامان یحیی وفسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامین🦢 مامان حامین🦢 ۲ سالگی