۹ پاسخ

همه چی به اندازش خوبه،زیاد بخوری هی باید بری سرویس😅.
ولی کلا به من گفتن ترشیجات ک سرکه داره نخورم،با زرشک و زعفرون و تخمایی ک لزج میشه(چیا مثلا)،جعفری به عنوان سبزی خوردن،آناناس.
در مورد میوه ها فک نمیکنم خیلی محدودیت باشه واسه خوردنش.

ضرر ضرر نداره

تا دلت میخواد بخور منفعت داره ضرر نداره

در حد چن تا بخور

من سه بار سقط داشتم هر چی میخوام میگن ظرره😂

باشه پس مرسی

نه..اصلا

نمیدونم که منم میپرسم

اخه چ ضرری داره

سوال های مرتبط

مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری