۳ پاسخ

حالت بهم نخوره
من یبار بهم گفت تز تو پوشکش بردار با ی قاشفقی ک خودشون توی ظرف گذاشته بودن برداشتم
نگم ک چقد حالم بدشد

من رفتم ازمایشگاه گفت اگه مدفوع تا یک ساعت پیشه الان بزار وگرنه جای ازمایش ببر خونه بیار

از آزمایشگاع بهت قوطی میدن

سوال های مرتبط

مامان هامین🫀 مامان هامین🫀 ۱۷ ماهگی
مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 مامان دوقلو‌ها 🤰🤱 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه جون👧 مامان فاطمه جون👧 ۱۷ ماهگی