خانوما سونو سه بعدی دادید؟ اجباریه؟

۵ پاسخ

نه اجباری نیست عزیزم

تو آنومالی انجام داد نه اجبار نیس اما بهتره انجام بشه خب

من دادم ولی اجباری نیست البته دکتر برام نوشت

نه من ندادم و اجباری نیس اگر دکترت گفته انجام بده. چون من شنیدم برا بعضی جنین ها مشکل ایجاد کرده چون دمای آب دور جنین میره بالا مثلا یکی نوشته بود دست بچه سوخته و...
ولی گاها برا بررسی یه سری مشکلات مجبورن انجام بدن

نه اجباری نیست من ندادم

سوال های مرتبط

مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم عشق مامی🦢🩵 مامان پسرم عشق مامی🦢🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرامِ جانَم🥺🩵 مامان آرامِ جانَم🥺🩵 هفته چهلم بارداری