سلام خانوما شیر افزا چی بخورم خوبه ؟

۶ پاسخ

پودر گالاکتومید و قرمز لاکتاول عاااااالیه من کلا دوروز خوردم دیگه ادامه ندادم چون خیلی خوب شیر کردم
جفتشو میخوردم

قرص لاکتاول عالیه

سیرابی سوپ جو اب هویج

پودر گالاکتومید برای من بهتر از قطره بود ولی الان بخاطر زردی دخترم میترسم بخورم

پودر خ بهتره. پودر گالاکتومید

قطره شیر افزا

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۷ ماهگی
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی
مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی