کیا اسم بچه هاشون علیه؟

۷ پاسخ

علی خیلی اسم‌ قشنگیه قبلا دوست داشتم اگه پسر دار شدم بذارم علی ولی خب پسر دار نشدم در کل تک اسم خوبه مثلا بچه هایی که دو اسمم باشن علی صدا میکنن بچه خواهر شوهر من علیرام ولی علی صدا میکنن امیر علی هم علی یا امیر صدا میکنن

فداتم دردت

من میخام بزارم علیرضا

نینی ماهم علی آقاس😍

منم علی میخوام بزارم خودم دوس دارم ی حس خوبی بهم میده

من امیر علی

ان‌شاالله من میخوام بذارم علی

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان یاشار😍💙 مامان یاشار😍💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری