برا من تا ۳۰ هفته بریچ بود بعد سفالیک شد
منم بریچ بود
ولی خانم خانماا چرخیده بود دیشب خیلی ناراحتم 🥲
من از اول تا حالا سفالیک فعلا ک نچرخیده
من ✋️ ✋️ ✋️
من.
منم ۳۳هفته سونو دادم گفتن بریچه ولی اطرافیانم میگن با پیاده روی و اینا میچرخه زیاد وقت دارم
فعلامن
من کلاتکوناشوزیرنافم حس میکنم
منم بچم بریچه ولی دکتر گفت میچرخه
من،تکونای پاش امشب تو واژنم زیاده برای سرکلاژ نگرانم
ازمن جفتشون
من.
من بریچ بود سشنبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.