سلام کیا اینجا بچه شون بریچه ؟؟

۸ پاسخ

نینی منم بریچ هست بچه اولم هم بریچ بود ک تااخر نچرخید و سزارین شدم

سلام من

اصلا هرکسی منو میبینه میگه انکار ۶ماهته تازه از دوربین این افتاده خیلی کوچیکه یعنی بچمم کوچیکه رفتم سونودوروز میش ۱۵۰۰بوذ

بعد خانوما من بااین که ۸ماهمه شکمم خیلی کوچیکه همش حرص میخورم

تصویر

منم هستم ولی امکان داره نچرخه ؟؟؟

منم همینطور

من دیروز سونو دادم بریچ بود متاسفانه

سلام عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان 😍 مامان نیهان 😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی