سلام خانما....کیا تو دلی شون بچه سومیه؟😂

۱۶ پاسخ

برامن فعلادومیه😁

سلام من

من بچه سومه

من😍😍😍😍

من یه دختر و یه پسر دارم الانم خداروشکر پسره

من هم سومی

سلام من

هر سه تا گل پسر هستن

من سوممه ۳تا دختر😁

اسم گل پسراتون چیه خانما

سلام گلم من دو تا پسر .یازده ساله و شیش ساله و تو دلیم دختره

من....

من دوقلو میشه بچه سوم وجهارم😍😍😍

سلامم منم سومی هستم

من....

من بچه سومه باردارم.

سوال های مرتبط

مامان 🌹🌹🌹🌹 مامان 🌹🌹🌹🌹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محیا 💕 آرمان مامان محیا 💕 آرمان ۱۲ ماهگی
مامان نی نی تو دلی مامان نی نی تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی