۵ پاسخ

بی حسی بهتر از بیهوشیه

بی حسی بودم اصلا چیزی متوجه نمیشی..چرا عوارض بیهوشی رو به جون می‌خری..تازه اگه بی حسی باشی..بچه ک بدنیا میاد میزارنت رو سینت..و این خودش به کل دنیا می ارزه..ولی اگه بیهوش باشی این لحظه رو از دست میدی

من بیهوشی بودم راضیم

بی حسی

بیهوشی بودم و خیلی خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد