خانوما بیهوشی خوبه یا بیحسی؟ بیهوشی ضرر داره؟؟

۴ پاسخ

من دوستم پرستاره بخش زنانه
میگه اونایی که بیحس میشن نسبتا حال عمومیشون نسبت به بیهوشی بهتره
دردشون کمتره
راه رفتن و ... هم راحت تره براشون

بی هوشی چون یهو بهوش میای درد میاد تو بدنت بی حسی آروم آروم تاثیرش میره

من بی حسی بودم،راضی بودم،تخت کناریم بیهوشی بود اذیت شد

بیهوشی روی بچه هم اثر میزاره.ولی بی حسی کمر به پایین اثری نداره و با بچه ارتباط مستقیم میگیری

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی