۶ پاسخ

بی حسی خوبه منم بی حسی بودم

الان مگه برای سزارین بیهوش میکنن؟ من کلا دیدم بی حسی میزنن اخه

دکتر من میخاست بیهوش کنه نذاشتم بی حس شدم
فقط کمر درد دارم موثعه طاق باز خوابیدن

بیهوشی خیلی بدتره دردبعدشم ک نگم برات

بی حسی بهتره در کل
ولی معمولا انتخابش با ما نیس و خود دکتر بیهوشی نظر میده

بیحسی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری