برای سزارین بیحسی عوارضش کمتره یا بیهوشی؟؟

۵ پاسخ

من بی هوشی بودم خوب بود نظری درباره بی حسی ندارم واقعا

بی هوشی چندساعت طول میکشه بهوش بیای وهوش وحواست بیادسرجاش وعوارضشم از بی‌حسی بیشتره

بی حسی

۱۰۰٪ بی حسی

بی حسی کمتر

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی