سلام خانما میگم‌طول طبیعی سرویکس باید چند باشه

۷ پاسخ

بالای ۳۰

از ۳۰ ب بالا باشه
ولی میگن ۳۰تا۳۵استراحت لازمه نیاز ب مراعت هست
۳۵ بالا خیلی خوبه

فک‌کنم بالای ۳۰

منک انتی رفتم ۳۴ بود بازم گف استراحت کن

خداروشکر تو آنتی اول جفتم پایین بود خیلی نگران بودم گفتم بپرسم ببینم طولش خوبه

طبیعیه

بالای ۳۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گلپسرا و گلدختر مامان گلپسرا و گلدختر ۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۷ ماهگی
مامان قندون 🩵✨ مامان قندون 🩵✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی