من انومالی۲۹ بودم استراحتم
من 31 استراحت داده
من ان تی32بودآنومالی33
زیر30 میگن یکم خطرناکه بایداستراحت کنی
من ان تی ۳۲ بود دوباره ی هفته بعدش رفتم سونو دکتر سونوی ان تی مو چک کرد و دوباره ان تی رو برام تکرار کرد و تو برگه سونو زده سرویکس ۳۴
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون
بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
مراقبت کن من انتی ۳۶بودم انومالی رفتم ۲۸شده بود 🥲🥲🥲الان استراحت مطلقم
من۳۲بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.