طول سرویکس چند باشه خوبه؟ از من ۳۴ بود

۲۰ پاسخ

کسی ازمایش سلفری داده که جوابش امده و خوب بوده باشه

بیمه بودین

ازمایش سلفری اصفهان کجا دادین

مال من سونو شکمی ۳۳ واژینال ۳۱ گفتن خوبه ولی باید استراحت کنم
خوبش ۴۰ ب بالاس

هر زمان از روز بریم انجام میدن

همین الان دکتر بهم گفت
همین هفته انجام میدم

نه سونو سالم بود

ان تی دادم گفتم مشکل داره باید یا سلفری یا امینوسنتز بدی
گفت سلفری بده

خودتون گفتین میخواین این ازمایش رو انجام بدین یا دکتر گفت

همون دی ان ای درسته؟

کجا دادی و هزینه اش چقد شد

اصلا ان تی ندادی
سونو گفت سالم

سلام کسی ازمایش سلفری داده

سلام گلم خوبی نی نی حالش خوبه ؟
من تو انومالی ۳۵بودم مراقب خودت باش اما نرمالی بنظرم

من توان تی ۴۰ بود انومالی ۴۲

من ۳۵ بود

عالیه

پایین ۳۰ باشه بده

بالای 30

منم 35بودم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری💙 مامان بلوبری💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد