۵ پاسخ

خوبه ولی خیلی مراقب باش از پله زیاد استفاده نکن خیلی پیاده روی نکن چیز سنگین بلند نکن ایشالا بسلامتی این دوران هم بگذرونی عزیزم

شکمی یا واژینال؟

من شکمی ۳۴ بودم واژینال ۲۸ اگه واژینال دادی خوبه

اره خوبه شنیدم میگن از۲۷به پایین خوب نیس

خوبه ۳۰ب پایین خطریه

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری