۶ پاسخ

بله ازاول

اره از 3 ماهگی میذارم

آره از اول بالشت گذاشتم ولی خب بلند نباید باشه جوری ک بدنش ی کوچولو شیب داشته باشه

گاهی میزارم

نه ولی تشکش شیب داره،بابت رفلاکس

اره از همون اول

سوال های مرتبط