۹ پاسخ

برا من تو ٣روز گرون سد يه روز رفتم قيمت پرسيدم گفتن ٦٢٠٠بعدش رفتم ازمايش بدم شد ٦٥٠٠

من ۱۳ مرداد انجام دادم ۹ و ۷۰۰

خوب دکونی باز کردن برا خودشون😏 شما هم همه رو برید چیزی از قلم نندازید😒

من بیستم آزمایش دادم ۹ تومن بود

اصلا الان مریض میشی یا باید بمیری یا حداقل ۳۰ میلیون پول با خودت ببری🤕🤕

سلفری رو همه باید انجام بدن؟

شده نه تومن عزیز من ده هفته میخوام بدم

من سه روز پیش دادم ۸میلیون ۹۰۰

خاک تو سرشون😬

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ام بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین🥺🥹 مامان حسین🥺🥹 هفته بیستم بارداری
مامان 🌸 معجزه 🌸 مامان 🌸 معجزه 🌸 ۴ ماهگی