۵ پاسخ

یعنی چطور سرده؟؟دستش بزنی سرده یا گرمه اینجوری منظورته؟

من زیر شکمم و زیر سینه هام اتیشه ولی نمیدونم هنوز جنسیت چیه

من اینجوری بودم
معمولا به خاطر گردش خون کمتر تو پوست شکم و کشیدگی پوست و عضله‌ست و معمولا خطری نداره

میگن اونا ک شکمش سردن جنینش دختره

من شکمم سرد بود هنوزم بیشتر اوقات سرده
من طبعم سرده بخاطراونه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد