۸ پاسخ

هورمونات بهم ریخته.شاید به خواب و استراحت نیاز داری

وایییی برای منم همینجور انقدر سردرد دارم🥺

سلام من ۶ روزه عقب افتادم بیبی زدم مثبت بود بتا دادم ۱۸۰ بود کمه؟

منم خیلی سردرد میگیرم .

منم داشتم تا۱۶هفته الانم گاها دارم علت های مختلفی داره گاها ترش میکنی گاها میگرنه گاها مال معدس

منم داشتم و دارم
بی دلیل با وجود تغذیه خوب یهو بی حال میشم سر درد شدید میگیرم و شبا خوابم کمه

میگن بچه پسر باشه سردرد میگیرن اوایل بارداری 🤔

نی نی پسر هست شاید

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری