سلام خانما
بعضی وقتا سردرد شدیددارم از چیه کلافه شدم🤦🏻‍♀️

۱۱ پاسخ

شاید بخاطر کم ابیه بدنه

منم همینجوریم فشارم بالا قند دارم تازه فهمیدم

من گاهی اینجور میشم ی دستمال محکم میبندم دور سرم ک دراز میشکم خیلی بده

اگ فشار نداری طبیعیه

سر درد مال کم آبی میشه سعی کن در روز ۸،۹تا لیوان آب بخوری

منم همینجورم

یه کتری جوش کن ؛ سرتو بگیر روش و ماساژش بده

فشارت بالا نیس؟

منم همینم

من از اسید معدم سردرد شدید میشم چوری که حالت تهوع میگیرم

دارچین یا نعنا بو کن ببین بهتر نمیشی ؟

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سینا و سبحان


💙🩵 مامان سینا و سبحان 💙🩵 ۱ ماهگی