شاید بخاطر کم ابیه بدنه
منم همینجوریم فشارم بالا قند دارم تازه فهمیدم
من گاهی اینجور میشم ی دستمال محکم میبندم دور سرم ک دراز میشکم خیلی بده
اگ فشار نداری طبیعیه
سر درد مال کم آبی میشه سعی کن در روز ۸،۹تا لیوان آب بخوری
منم همینجورم
یه کتری جوش کن ؛ سرتو بگیر روش و ماساژش بده
فشارت بالا نیس؟
منم همینم
من از اسید معدم سردرد شدید میشم چوری که حالت تهوع میگیرم
دارچین یا نعنا بو کن ببین بهتر نمیشی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.